miercuri, 9 decembrie 2009

Si asta va trece ...


Se spune ca un rege i-a cerut unui bijutier sa-i faca un inel care atunci cand va fi fericit sa nu mai fie cand il va privi ,iar cand va fi trist sa nu mai fie trist cand il va privi ...Trei zile s-a chinuit bijutierul iar a 3 -a zi a adus regelui inelul .Pe inel era inscriptionat "si asta va trece.."..Nu demult m-am gandit sa mi fac si eu macar o bratara cu asta ,viata uneori te ususca ,te goleste de sentimente ,te pune jos din cauza deciziilor proaste ,te lasa fara nici o persoana iubitoare ,alteori te imbeti din iubire,te inunda sentimente de bucurie ,de iubire de multumire ,de satisfactie...dar toate sti ca vor trece.Sunt un om si eu stiu , cu toate imperfectiunile mele,nu am decat sa ma incred in Cel ce mi-a creat un zambet intr-o parte pe fata ,si sa-i dau Lui toate ...E greu sa spui tot ce e al meu e al Tau ,e imposibil sa de dezlegi de simtul proprietatii si sa traiesti ca un Isus,dar cel mai rau si teribil e sa traiesti aici crezand ca asta e viata ...

2 comentarii:

Daniel Paul Ursu spunea...

i know where you got this from :D

Sergius spunea...

hehe nu degeaba ascult predicile alea..