joi, 17 iunie 2010

Caiet de visuri ...








Am caiet de visuri sau vise ...Mi-am scris cateva vise in el , incerc sa cred ca toate sunt corecte ,daca o sa le duc la indeplinire cred ca vor fi ,inca nu renunt la ele ...nu renunt la vise ...


.Acest caiet se recomanda celor visatori ,care se leaga de un tel/uri ,si urmaresc asta cu perseverenta .. Dai visului tau un titlu ,pui o imagine semnificativa care sa exprime visul tau ,si pe pagina urmatoare scrii ce faci tu in fiecare zi ca sa ajuti la indeplinirea visului ...Eu cred ca e meserias "caietu'"...Cine vrea sa-l comande sa-mi spuna ..;))

4 comentarii:

cristina26 spunea...

interesanta idee

Sergius spunea...

e destul de fain caietul ...l am primit si eu

Roxi uneori Fifi spunea...

i want it to... :)

Sergius spunea...

http://www.caietdevisuri.ro/shop?ref=personalitatealfa de aici poti sa-l comanzi :)