sâmbătă, 21 noiembrie 2009

pledoarie pentru "oamenii minunati "


In seara asta m-am gandit ce jos sunt in a aprecia oamenii ,poate ca am fost influentat intr-o cultura sa nu laud pe oameni ,ori sunt prea egoist in a recunoaste ce talentati ori intelepti sunt altii .In orice caz de astazi m-am gandit sa fiu mai atent la detalii sa nu mai dau cu suturi in "tesutu adipos "la altii si sa fac altceva pentru ai ajuta sa faca un pas inainte : "sa le tin scara ..." In toti anii ce i-a petrecut Isus pe pamant nu a facut altceva decat sa "tina scara"unei generatii de ucenici ce au schimbat lumea prin invataturile primite de la El .Poate nu sunteti familiarizati cu termenu de a tine scara dar cam asta inseamna sa ti impreunezi mainile jos in zona abdomenului si sa permiti ca talpa piciorului celuilalt sa calce peste mainile tale pentru a urca un obstacol.As sfatui toti cei care va aflati in preajma unor oameni care sunt minunati prin ceea ce fac pt voi ,faceti acest lucru ,sprijiniti-i ,fiti scara ,puneti-va la dispozitia lor ,pentru ca sa va spun ca o faceti pentru El ...si ma rog sa aveti satisfactia aceea ca "oamenii minunati" merita apreciati ...

Va iubesc, "oameni minunati "din viata mea ...!!

Un comentariu:

cristina26 spunea...

Interesanta postarea, m-ai facut si pe mine sa ma gandesc la "oamenii minunati" din viata mea:) Thanks!:)